WordPress Muhteşem Kod Kutusu Kodu

Merhabalar Arkadaşlar ,
Bugün Sizlere Kod Kutusu Kodunu Paylaşmayı Düşündüm. Kod Kesinlikle Sitelere Uygundur. Kod Paylaştığımızda Artık O Eski Kod Kutularınla Kirli Görüntü Yapmayı İsmezis Sanırım :) Artık Eski Kutulara VedA Yeni Kaliteli Güzel Görünümlü Kutular İle Yola Devam Neyse Ben Yazımı Uzatıp Sizleri Meraklandırmak İstemiyorum..


İndirdiğimiz Eklentinin Ayarlarını Yapıyoruz. Ben Bu Şekil Yaptım..


Buradan Indirebilirsiniz :


[spoiler]http://wordpress.org/plugins/syntaxhighlighter/[/spoiler]

Resimler :


Kod kutusu

Bu Kutuyu Kullanmak Icin


 (xml) Kodunuzu Buraya (/xml)



Dikkat !


"(" olan yerleri "[" Yapiniz!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Popho Portal Blogger Teması

Zikasev Flat Kişisel Blog Teması

Minecraft Pocket Edition 10 Full Apk İndir