Minecraft Son Versiyon Full İndir [Güncel]

Minecraft

Merhaba Webpaylaşım Okurları,

Bugün size minecraftın indirme linkini vereceğim. Size verdiğim minecraft indirme linki hiç bir sorun olmadan indirip oynıyabileceksiniz.

Indir







Kurulum











  • İndirdiğiniz dosyayı "webpaylasimm.blogspot.com" şifresini girerek açın. İçerisindeki "Minecraft Launcher" adlı dosyayı açın.
  • Oyuna Girme


    • Açıldığında aşağıdaki resimdeki gibi bir ekran gelecektir. "Username:" alanına oyun içerisinde kullanmak istediğiniz kullanıcı adını girip "Play" butonuna basın

    Oyuna girme

    Versiyonunuzu Seçin

    • Şimdi programın sol alt köşesinde bulunan butonlardan "Version"kısmından oynamak istediğiniz versiyonu seçip ortadaki play butonuna basın.
    Versiyon secim yeri

    • Versiyonunuzu seçtikten sonra uygulamanın ortasında bulunan ''Play'' butonuna tıklayın. Program size otomatik indirip,kurup açacaktır oyunu.
    Oyuna baslayin










    Bugunluk bu kadar

    Yorumlar

    1. Yanıtlar
      1. Sevdiyseniz ne mutlu bana :))

        Sil
      2. benindirdim 1-2 hafta oynadım sonra minecraftı açıyorum minecraft yazısı çıkor sonra gidior ve kapaınor minecraft açıılmıyor yardım ?

        Sil

    Yorum Gönder

    Bu blogdaki popüler yayınlar

    Popho Portal Blogger Teması

    Zikasev Flat Kişisel Blog Teması

    Minecraft Pocket Edition 10 Full Apk İndir