Blogger Portlofia Teması İndir


Blogger Portlofia Teması İndir
Blogger Portlofia Teması İndir

Bugün ise gene bir Blogger tema ile karşınızdayım. Bu temamıs profotilyo teması gerçekten güzel tasarlanmış. Sade ve hoş. Temayı bana ait değil Google'de gezinirken buldum bana sade ve hoş geldiğinden dolayı bende sizlerle paylaşma gereği duydum neyse fazla uzatmadan temanın özelliklerine geçelim.


Tema Özellikleri




# Anasayfada küçük resim gösterimi mevcut.
# Güzel bir açılır menüye sahip
# Anasayfa kategorize edilmiş konu gösterimi
Google web fontları kullanılmış.
Temaya uygun yerleştirilmiş widget alanları.
Seo uyumlu tema.
# Sosyal medya butonları.


Kurulum



RAR dosyasının içindeki "Portlofia Teması.xml" dosyasını masaüstüne çıkarın. Blogger yönetim paneline girin. "Şablon > Yedekle/Geri Yükle > Gözat > Yükle" yapın tema otomatik olarak kurulmuştur.



İndir / Demo



Rar Şifresi : webpaylasimm.blogspot.com





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Popho Portal Blogger Teması

Zikasev Flat Kişisel Blog Teması

Minecraft Pocket Edition 10 Full Apk İndir