Blogger Profesyonel Video Teması BlogTube


BlogTube Tema
Blogger Profesyonel Video Teması BlogTube


Merhaba konuya başlamadan önce kısa bir metin yazayım arkadaşlar bu aralar makale paylaşamadım bunun nedeni tatilde olmamdı tatildede olduğum için bilgisayarım yanımda yoktu bu kısa bir sürede makale paylaşmadığımdan dolayı gerçekten özür dileriz. Bugünkü makalemizde Blogger için güzel bir video teması açıkcası YouTube, Dailymotion gibi sitelere esinlerenek yapılmış bir tema şuan. Bu tema gerçekten en çok kullanılan bir temadır özellikle ücretsiz olması şaşırtıyor insanı. Tema gayet hoş tasarlanmış fakat ben pek video kısmını beğenmedim açıkcası nedeni ise fazla siyah olması daha farklı renklerle kapatılabilirdi  ama sizin bunu kendinize göre değiştireceğinizi umuyorum. Neyse tema özelliklerine geçelim.


Tema Özellikleri




SEO Dostu
#% 100 Duyarlı Tasarım (Responsive)
# Süper hızlı sayfa yükleme süresi
# YouTube ve Dailymotion videolarının otomatik küçük resmini oluşturur.
# Google Play tarzı header
# Bu tema büyük tarayıcılar üzerinde sorunsuz bir şekilde çalışıyor. (Chrome, Safari, Firefox, Opera vb.)
# Video izlenme sayısını gösteren bölüm
# Multi açılır menü
# Çok güzel yorum sistemi


Tema Kurulum




RAR dosyasının içindeki "BlogTube.xml" dosyasını masaüstüne çıkarın. Blogger yönetim paneline girin. "Şablon > Yedekle/Geri Yükle > Gözat > Yükle" yapın tema otomatik olarak kurulmuştur.



İndir / Demo


Demo     İndir

Rar Şifresi : webpaylasimm.blogspot.com






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Popho Portal Blogger Teması

Zikasev Flat Kişisel Blog Teması

Minecraft Pocket Edition 10 Full Apk İndir